♥ 欢迎大家来观看我的部落格♥

欢迎大家来观看我的部落格,不过请大家不要在我的部落格捣乱哦!先在我先自我介绍吧,
我叫张巧茹 Angeline
我最 吃喝玩乐
我最♥♥ 帅哥美女
我最♥♥♥ 睡觉
我最♥♥♥♥ 安静的地方
我最♥♥♥♥ ♥ 你们哦
我的话不多,因为我不太喜欢讲话.但我有很多好朋友.我是一为平凡的女孩.我爱追求时尚.我不爱日闹的地方,因为我喜欢安静.安静地观赏四周为.大家如过有观看我的部落各请留个言吧,让我知道你有看过.大家记的要开心哦!

Tuesday, December 15, 2009

Attention:This Message Is To Passerby

Passerby,i don't care who you are,but please don't use my name and scold people.Why u scold people and don't use your real name.Why you use other people name.You use my name and scold people now everybody don't believe me.You go die lah.......

If i know who are you,you better watch out.

No comments:

Post a Comment