♥ 欢迎大家来观看我的部落格♥

欢迎大家来观看我的部落格,不过请大家不要在我的部落格捣乱哦!先在我先自我介绍吧,
我叫张巧茹 Angeline
我最 吃喝玩乐
我最♥♥ 帅哥美女
我最♥♥♥ 睡觉
我最♥♥♥♥ 安静的地方
我最♥♥♥♥ ♥ 你们哦
我的话不多,因为我不太喜欢讲话.但我有很多好朋友.我是一为平凡的女孩.我爱追求时尚.我不爱日闹的地方,因为我喜欢安静.安静地观赏四周为.大家如过有观看我的部落各请留个言吧,让我知道你有看过.大家记的要开心哦!

Monday, December 7, 2009

My Cousin Going Back To Sabah


Today my cousin is going back to Sabah.We fetch them to airport.Today we also go to the new cafe shop that near our house to take our lunch,the food at there was delicious,i eat Nasi Lemak and drink Kopi O.Herm , now only me and my cousin brother at home coz my mom and my aunty went to market to buy things.

Went genting thursday,it must be very freedom at there coz no PARENTS.Haha good night to you all.

Hope you all have a nice dream.:D

No comments:

Post a Comment