♥ 欢迎大家来观看我的部落格♥

欢迎大家来观看我的部落格,不过请大家不要在我的部落格捣乱哦!先在我先自我介绍吧,
我叫张巧茹 Angeline
我最 吃喝玩乐
我最♥♥ 帅哥美女
我最♥♥♥ 睡觉
我最♥♥♥♥ 安静的地方
我最♥♥♥♥ ♥ 你们哦
我的话不多,因为我不太喜欢讲话.但我有很多好朋友.我是一为平凡的女孩.我爱追求时尚.我不爱日闹的地方,因为我喜欢安静.安静地观赏四周为.大家如过有观看我的部落各请留个言吧,让我知道你有看过.大家记的要开心哦!

Sunday, December 6, 2009

Boring Day


Harlo everybody....today very boring,nothing to do just play computer and watch tv.Haiz...oh me and my cousin plan to go Genting this Thursday,Friday and Saturday,three day two night.Herm....i think it should be fun coz no PARENTS....HAHA.
Herm...thats all bye bye....muaks....Picture at the center is Me and my best friend(Wendy)

Hope everybody in a pink of health....:D

No comments:

Post a Comment